IIZI atlīdzības

Mēs Tev, IIZI klientam, sniegsim atbalstu, ja noticis negadījums. Tu saņemsi ātru un profesionālu situācijas novērtējumu, kā arī skaidrojumu vai notikušais negadījums ir apdrošināšanas gadījums. Neatkarīgi no tā vai negadījums ir vai nav apdrošināšanas negadījums - mēs ieteiksim kā rīkoties, lai pēc iespējas mazinātu zaudējumus, lai atrāk atjaunotu objektu vai atrisinātu problēmsituāciju un, protams, kā pēc iespējas ātrāk saņemt pilnu apdrošināšanas atlīdzību.

IIZI Atlīdzību nodaļa darbojas jau vairāk kā 5 gadus, mūsu atlīdzību eksperti ir profesionāļi savā jomā un visas darbības veic Tavās, mūsu klienta, interesēs.

Atlīdzību nodaļas eksperti strādā komandā ar brokeriem, lai kopīgi rastu risinājumus Tavām vajadzībām, novēršot vai samazinot pastāvošos riskus, kurus pilnībā nav iespējams vadīt un izvairīties no tiem.

Ikviens IIZI klients saņem konsultācijas un skaidrojumu par noslēgto apdrošināšanas līgumu, tajā ietvertajiem riskiem un izņēmumiem.

Mēs nepārtraukti sekojam līdzi izmaiņām apdrošināšanas sabiedrību darbībā, noteikumos un aktuālajām izmaiņām normatīvos, tādēļ ātri un kvalitatīvi sniesim atbalstu šādos jautājumos:

  • kā rīkoties negadījuma brīdī vai pēc tā;
  • kur un kā piesakāms apdrošināšanas gadījums;
  • par visiem dokumentiem, kas nepieciešami atlīdzības saņemšanai;
  • kā jāsastāda vai jāaizpilda atlīdzības saņemšanai nepieciešamie dokumenti;
  • par apdrošināto segumu, ceļu satiksmes notikumiem u.c. būtisku informāciju;
  • kā rīkoties situācijās, kad saņemta pretenzija vai regress no apdrošināšanas sabiedrības.

Iegādājies IIZI Palīdzības karti un saņem vēl vairāk!

Esi drošs. Esi IIZI!